علی فرهادیان، به عنوان معاون مدیر کل راهنمایی و مشاوره سازمان مرکزی این دانشگاه، منصوب شد
https://www.yassell.ir
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
علی فرهادیان، به عنوان معاون مدیر کل راهنمایی و مشاوره سازمان مرکزی این دانشگاه، منصوب شد
دسته بندی : سایر,,
  • بازدید : (1364)

از سوی دکتر حسینی، معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علی فرهادیان، به عنوان معاون مدیر کل راهنمایی و مشاوره سازمان مرکزی این دانشگاه، منصوب شد از سوی دکتر حسینی، معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علی فرهادیان، به عنوان معاون مدیر کل راهنمایی و مشاوره سازمان مرکزی این دانشگاه، منصوب شد روز گذشته، در حاشیه برگزاری یازدهمین جلسه شورای تخصصی دانشجویی که با حضور معاون دانشجویی، مدیران کل حوزه دانشجویی و اعضای شورا برگزار شد، معاون مدیر کل راهنمایی و مشاوره معرفی شد. در این جلسه، "علی فرهادیان"، از مدرسان با تجربه مراکز تربیت معلم که خود، دانش آموخته این دانشگاه، محقق و صاحبنظر در رشته روان شناسی و مشاوره است، به عنوان معاون مدیرکل راهنمایی و مشاوره، معرفی شد. دکتر حسینی، در مراسم معارفه، ضمن تأکید بر تجارب ارزشمند وی در مراکز تربیت معلم در حوزه تدریس و به ویژه مشاوره، اظهار امیدواری کرد، با پیوستن فرهادیان، به گروه مشاوره و راهنمایی این دانشگاه، گام های مؤثری در راستای توسعه مراکز مشاوره و راهنمایی و ارائه خدمات مناسب، برداشته شود. علی فرهادیان، فارغ التحصیل مرکز تربیت معلم شهید مطهری شیراز، در رشته علوم اجتماعی، تحصیلات تکمیلی خود را در رشته مشاوره در مقطع کارشناسی و روان شناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علامه طباطبایی، گذرانده است. شایان ذکر است،وی، از سال 1366 تا 1378، به تدریس و تحصیل در مناطق مختلف آموزش و پرورش پرداخت و از سال 1378 ، تاکنون، به عنوان مدرس و مشاور مراکز تربیت معلم در شهر تهران، مشغول به فعالیت است. وی، همچنین، در دانشگاه های علامه طباطبایی، شهید بهشتی و پیام نور به تدریس اشتغال دارد. از سوابق درخشان دیگر فرهادیان، می توان به همکاری با مراکز مشاوره و راهنمایی دانشگاه شهید بهشتی، سهروردی"منطقه 7 آموزش و پرورش"، سلامت، دارالهدی، روزنه و گل­ها، اشاره کرد. علی فرهادیان، در رشته تخصصی خود، دارای تألیف و ترجمه هایی است که می توان به کتاب اختلالات یادگیری"زیرچاپ"و راهنمای علمی پرورش هوش هیجانی کودکان"ترجمه"اشاره کرد. همچنین، می توان به مقالات پژوهشی و تخصصی چون هدف های آموزشی"مجله ورزش و ارزش- وزارت آموزش و پرورش"، درماندگی آموخته شده و راههای پیشگیری از آن و بهداشت روانی خانواده های جانبازان"ماهنامه شکیب"، اشاره کرد.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: